6” silniki głębinowe, asynchroniczne, 2-biegunowe, przezwajalne, wykonane ze stali nierdzewnej AISI 304 oraz żeliwa z powłoką lakierniczą (wersja standardowa). Chłodzenie i smarowanie zespołu łożysk oporowych i tulei węglowych roztworem wody i glikolu. Silnik klatkowy, rotor zamontowany na samocentrująym łożysku oporowym Mitchell. Silnik dostęny rownież w wersji w całości ze stali nierdzewnej AISI 316 lub, na zapytanie, ze stali nierdzewnej AISI 904. Uszczelnienie mechaniczne ceramika/węgiel w wersji standarowej lub krzem/węglik w wersji ze stali nierdzewnej AISI 316. Na zapytanie dostęny również silnik przystosowany do współpracy z przetwornicą częstotliwości (30 Hz –60 Hz). W zakresie dostawy przewód zasilający o długości 5 m, jednożyłowy okrągły lub 3-żyłowy płaski, bezpośednio podłączony do uzwojenia i przewodu uziemiającego. Dostępny z rozruchem bezpośrednim lub gwiazda-trojkąt. Przewód posiada certyfikaty ACS i WRAS. Zabezpieczenie silnika po stronie użytkownika. Istnieje możliwość doposażenia silnika w czujnik temperatury PT100 lub PTC. Wersja standardowa z uzwojeniami z PVC. Na zapytanie dostępna wersja z uzwojeniem PE2 + PA do stosowania z przetwornicami częstotliwości.
DANE TECHNICZNE:
Przyłącze kołnierzowe: NEMA 6”
Stopień ochrony: IP 68
Przepływ medium chłodzącego: min. 0,5 m/s
Tolerancja napięcia zasilania: + 6% / -10%
Maks. liczba uruchomień: 15/h
Maks. głębokość zanurzenia: 300 m
Maks. ciśnienie robocze: 60 bar
Praca w pozycji poziomej: 7,5 KM - 50 KM