6” silniki głębinowe, asynchroniczne, 2-biegunowe, wykonane ze stali nierdzewnej AISI 304 oraz żeliwa. Części mające kontakt z wodą pokryte powłoką elektrofoteryczną. Chłodzenie i smarowanie zespołu łożysk oporowych i tulei węglowych roztworem wody i glikolu. Rotor zamontowany na samocentrującym łożysku oporowym Kingsbury, wytrzymującym duże obciążenia osiowe. Stojan w szczelnej obudowie ze stali nierdzewnej, wypełnionej żywicą termoutwardzalną o właściwościach izolacyjnych i odprowadzania ciepła. Odłączalny przewód zasilający ze złączem umożliwia szybką i łatwą konserwację. Przewód posiada certyfikaty ACS, WRAS oraz KTW. Silnik przystosowany do współpracy z przetwornicą częstotliwości (30 Hz – 50 Hz). Dostępna również wersja trójfazowa z rozruchem bezpośrednim lub gwiazda-trójkąt. Zabezpieczenie silnika po stronie użytkownika. Na zapytanie dostępna wersja 6GX, w całości wykonana ze stali nierdzewnej AISI 316 oraz z uszczelnieniem mechanicznym z węglika krzemu. Istnieje możliwość doposażenia silnika w czujnik temperatury PT100 (lub PTC w przypadku wersji z rozruchem bezpośrednim).
DANE TECHNICZNE:
Przyłącze kołnierzowe: NEMA 6”
Klasa izolacji: F
Stopień ochrony: IP 68
Przepływ medium chłodzącego: min. 0,3 m/s 35°C
Tolerancja napięcia zasilania: + 6% / -10%
Maks. liczba uruchomień: 25/h
Maks. głębokość zanurzenia: 300 m
Praca w pozycji poziomej: 5,5 KM - 50 KM